مقاله آینده دیجیتال چاپ

تحقیق و پروژه و پایان نامه و مقاله دانشجویی

عنوان :

مقاله آینده دیجیتال چاپ

تعداد صفحات : ۱۹

نوع فایل : ورد و قابل ویرایش

چکیده

تغییرات تکنولوژیک اصلی‌ترین عامل تغییر در ساختار صنعت چاپ است. این تغییرات بر نیروهای بازار در ابعادی جهانی هم وارد می‌‌شود. تغییرات تکنولوژیک و تغییرات بازار به نقش مهارت‌ها اهمیت بیشتری خواهد داد و آموزش‌ها، مدیریت‌ها و حفظ نیروهای ماهر به مقوله‌ای مهم تبدیل می‌‌شود. مدیریت تکنولوژی، سرمایه و هزینه‌ها نیز به مقولات مهمی بدل می‌‌شوند و اگرچه اجرای بهینه هر سفارشی را نمی‌‌توان یک عامل جداگانه قلمداد کرد، اما به هر حال استفاده از تجربه‌ها و مهارت‌ها باعث اهمیت بیشتر این پدیده نیز خواهد شد.

و بالاخره چاپکاران باید از میانه این تغییرات تکنولوژیک و تغییرات در بازارها، به‌طور استراتژیک، سودآور شدن خود را فراموش نکنند. در واقع باید گفت استفاده از قهرمان دیجیتال که همان تکنولوژی باشد یک کاتالیزور حیاتی در مدیریت تغییرات در چاپخانه‌هاست.

در این مقاله مختصری درباره  این عاملو تغییرات در عرصه‌های ساختاری و سودآوری برای رسیدن به آینده  دیجیتال چاپ توضیح می دهد.

  واژه های کلیدی: تغییرات تکنولوژیک، مدیریت تغییرات‌، بینش و تعهد، آینده دیجیتال، مشتری، رسانه های نوین، چاپ

فهرست مطالب

مقدمه    ۱
تغییرات در عرصههای ساختاری و سودآوری    ۲
مدیریت بدون بینش    ۴
موانع سیستم تولید انعطافپذیر    ۴
بینش و تعهد    ۵
مدیریت ارشد و میانی    ۶
شکستخوردگان    ۷
مدیریت تغییرات    ۸
عدم نوآوری    ۸
درک کارمندان و مدیریت میانی    ۹
مقابله با رخوت و رکود    ۹
نتیجه    ۹
رسیدن به آینده دیجیتال    ۱۰
۱. اتصال به مشتریان    ۱۰
۲. رسانه های نوین    ۱۰
فرصتهای ویژه    ۱۱
خدمات غیرسنتی چاپ    ۱۱
مشتری و اتحاد چاپخانهها    ۱۲
آموزش    ۱۲
نیازهای مشتریان    ۱۳
سایر مسایل    ۱۳
منبع:    ۱۵

مقدمه

تغییرات تکنولوژیک اصلی‌ترین عامل تغییر در ساختار صنعت چاپ است. این تغییرات بر نیروهای بازار در ابعادی جهانی هم وارد می‌‌شود. باید گفت تغییرات ساختاری صنعت چاپ شتاب گرفته و از دیگر سو تاثیراتی عمیق هم بر نحوه درآمد و سودآوری گذاشته است.

تکنولوژی از اصلی‌ترین محرکه‌هاست و از دیگر سو دیجیتال‌سازی داده‌ها هم در حال شکل‌دهی مجدد به صنایع ارتباطی است. در این محرکه می‌‌توان به این موارد اشاره کرد:

تجربه سریع همگرا شدن کامپیوترها، ارتباطات دوربرد و تلویزیون به علاوه کاربردهای مولتی‌مدیاها (چند رسانه‌ها) و سرعت تغییر در ابربزرگ‌راه‌های اطلاعاتی.

دومین نیروی محرک، تغییر محیط مکان است، به‌خصوص تغییر و بازسازی اقتصاد و رقابت‌های جهانی. پیامد این دو محرکه چیزی جز بروز حرکت و جنبش در بازارهای جهانی چاپ نیست. کشورهای جدیدی که در عرصه‌های چاپ و ارتباطات سرمایه‌گذاری می‌‌کنند و از تازه‌ترین تجهیزات در این زمینه‌ها استفاده می‌‌کنند جزو آن دسته از بازیگران اصلی هستند که قیمت‌ها را در سطح اقتصاد خرد پایین می‌‌آورند.

کمپانی‌های چاپی در حال تعریف دوباره فعالیت‌های خود هستند (و یا در واقع باید گفت مجبور به این کار شده‌اند). آن‌ها این کار را برای شناسایی مشتریان و نیازهای تازه آنان صورت می‌‌دهند و در واقع به دنبال ذخیره و بازیافت اطلاعات دیجیتال و توزیع آن‌ها از طریق موثرترین کانال‌های توزیع هستند.

از آنجایی که کمپانی‌های چاپی قبلاً وارد حوزه پردازش تصویر شده‌اند، اکنون برای حضور در این کانال‌های رو به افزایش توزیع، از آمادگی برخوردارند. اگر آن‌ها وارد فرایند جدید دیجیتالی نشوند، شانس بقای خود را از دست می‌‌دهند.

 تغییرات در عرصه‌های ساختاری و سودآوری‌

تغییرات تکنولوژیک اصلی‌ترین عامل تغییر در ساختار صنعت چاپ است. این تغییرات بر نیروهای بازار در ابعادی جهانی هم وارد می‌‌شود. باید گفت تغییرات ساختاری صنعت چاپ شتاب گرفته و از دیگر سو تاثیراتی عمیق هم بر نحوه درآمد و سودآوری گذاشته است.

سودآوری صنعت چاپ طی چهل سال گذشته در دوایر سرمایه‌گذاری دچار تغییر شده است. نیاز به سرمایه‌گذاری در عرصه تکنولوژی‌های نوین دیجیتالی همزمان با کند شدن رشد بازار جهانی باعث شده تا سودآوری صنعت چاپ تحت فشار قرار گیرد.

●ملاحظات ساختاری و سودآوری در آینده از این قرار خواهد بود:

– تعداد چاپخانه‌های بزرگ رو به کاهش می‌گذارد.

– کمپانی‌های چاپی بزرگ موجود، بزرگتر می‌‌شوند (از طریق خرید سایر چاپخانه‌ها)، از تعداد شرکت‌های بزرگ و متوسط با مدیریت خوب، کاسته خواهد شد.

– کمپانی‌های فاقد نوآوری با مسایل متعددی مواجه می‌‌شوند چرا که در محیطی قرار دارند که از لحاظ تجاری گام‌های کندی دارد.

– درصد شکست خوردن برای شرکت‌های چاپی دارای مدیریت ضعیف، بسیار افزایش می‌‌یابد و این شرکت‌ها بخش عمده‌ای از صنعت چاپ را شکل می‌‌دهند.

– شرکت‌های متوسط و به‌ویژه شرکت‌هایی که از بازارهای تخصصی و تعریف شده برخوردار نیستند، تحت فشار شرکت‌های بزرگ‌تر قرار خواهند گرفت.

– سودآوری صنعت چاپ کماکان تحت فشار حاشیه سود صنعت باقی می‌‌ماند.

– سرکردگان و پیشتازان عرصه سودآوری، کماکان به کسب سود خواهند پرداخت. آن‌ها در همه حوزه‌های خرید سایر شرکت‌ها، کنترل هزینه‌ها، اقتصاد و نیروهای ماهر، به طرزی موفق عمل خواهند کرد.

– از دیگر سو باید تأثیر برنامه‌های <خدمات مدیریت چاپ> را بر محیط کاری مبتنی بر درخواست‌های مشتری در نظر گرفت.

20,000 ریال – خرید

جهت دریافت و خرید متن کامل مقاله و تحقیق و پایان نامه مربوطه بر روی گزینه خرید انتهای هر تحقیق و پروژه کلیک نمائید و پس از وارد نمودن مشخصات خود به درگاه بانک متصل شده که از طریق کلیه کارت های عضو شتاب قادر به پرداخت می باشید و بلافاصله بعد از پرداخت آنلاین به صورت خودکار  لینک دنلود مقاله و پایان نامه مربوطه فعال گردیده که قادر به دنلود فایل کامل آن می باشد .

مطالب پیشنهادی:
  • مقاله چاپ و چاپخانه
  • مقاله چاپ سربی
  • مقاله چاپ سنگی
  • گزارش کارآموزی رنگرزی و چاپ و تکمیل
  • گزارش کارآموزی رنگرزی و چاپ و تکمیل کالای نساجی
  • برچسب ها : , , , , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو پیشرفته

    پیوندها

    دسته‌ها

    آخرین بروز رسانی

      جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
    اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
    wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط digitaliran.ir صورت گرفته است
    تمامی حقوق برایbankmaghaleh.irمحفوظ می باشد.