پروژه طراحی سایت نرم افزار beauty pilot

تحقیق و پروژه و پایان نامه و مقاله دانشجویی

عنوان :

پروژه طراحی سایت نرم افزار beauty pilot

تعداد صفحات : ۱۴۱

نوع فایل : ورد و قابل ویرایش

چکیده

با ورود اینترنت به زندگی انسانها ، تحول زیادی در نوع زندگی و فکر مردم ایجاد شده است . با گسترش ارتباطات مجازی و جریان اطلاعات بین کامپیوتر ها توسط اینترنت کمتر شرکتی یا موسسه ای پیدا می شود که به فکر معرفی خود و محصولات و خدماتی که ارائه می کند در دنیای ارتباطات مجازی نباشد . و قطعا این معرفی باید به بهترین نحو ممکن صورت گیرد تا موثر و مفید باشد . نرم افزار قدرتمند Adobe Dreamwaver cs5.5  ، یکی از نرم افزارهای محبوب برای طراحی وب سایت می باشد . و می توان با نرم افزار Adobe Dream Waver برای طراحی سایت نرم افزار beauty pilot صفحاتی درست شده اند که شامل تغییر رنگ چشم ، از بین بردن کک و مک ، میزان چاقی و لاغری ، بازسازی نهایی چهره می باشد .

نرم افزار beauty pilot یکی از نرم افزار­های محبوب و پر استقبال برای کاربران خانگی و عکاسی­هاست که عمده کار­های آن­ها تغییر بر روی تصاویر و دست کاری آن­هاست  .شما می توانید به وسیله beauty pilot لک و کک و مک­های صورت­ ، چین و چروک ­، خال و حتی بزرگی و کوچکی بینی و چشم­ ، رنگ چشم و میزان لاغری و چاقی را تغییر دهید ­ .برای این­ کار ابتدا باید نرم افزار را نصب کنید ­. پس از نصب تصاویر مورد نظر خود را بارگذاری کرده و با استفاده از منوهای سمت راست تمام تغییرات را بر روی تصاویر اعمال کنید­ .

واژه های کلیدی: اینترنت،  نرم افزار Adobe Dreamwaver cs5.5، نرم افزار beauty pilot،  Html، Php

فهرست مطالب

مقدمه  ۱
فصل اول : ۲
Adobe Dream Waver چیست؟ ۳
تنظیمات جدید و آسان وب سایت ۴
تنظیمات اتصال با وب سرور ۵
Html چیست؟ ۶
Php چیست؟ ۷
قسمت های تشکیل دهنده Php 8
چرا از Php استفاده کنیم ؟ ۸
مهمترین دلایل استفاده از PHP 9
فصل دوم : ۱۰
توضیح درمورد سایت (آموزش نرم افزار  pilot Beauty)11
فصل سوم : ۱۲۲
توضیح درمورد نرم افزار  Beauty pilot23 1
سایت های مشابه نرم افزار  Beauty pilot23 1
نتیجه گیری  ۱۲۵
منابع استفاده شده ۱۲۶

مقدمه

با ورود اینترنت به زندگی انسانها ، تحول زیادی در نوع زندگی و فکر مردم ایجاد شده است . با گسترش ارتباطات مجازی و جریان اطلاعات بین کامپیوتر ها توسط اینترنت کمتر شرکتی یا موسسه ای پیدا می شود که به فکر معرفی خود و محصولات و خدماتی که ارائه می کند در دنیای ارتباطات مجازی نباشد . و قطعا این معرفی باید به بهترین نحو ممکن صورت گیرد تا موثر و مفید باشد .GUI  را در عرصه ی دنیای اینترنت میتوان ظاهر گرافیکی دانست که برای جریان اطلاعات ترسیم می شود و کاربران را ترقیب به دنبال کردن و دریافت اطلاعات می کند .

وب ( web )

وب یک فضای اطلاعاتی جهانی است که مردم می توانند توسط اینترنت در آن بخوانند یا بنویسند . این عبارت معمولا به صورت اشتباه به جای اینترنت به کار می رود اما وب در حقیقت یکی از خدماتی است که روی اینترنت ارائه می‌شود مانند پست الکترونیک ، ‌سایت یعنی مکان و منظور از وب‌سایت ، صفحات مرتبط است . واژه وب‌گاه در فارسی جایگزین وب‌ سایت شده است. طراحی وب ، بخشی از ساخت یک وب سایت است ، که می تواند شامل تنظیم وب سرور یا داده‌گاه وب ،  نوشتن نرم افزارهای وب و برقراری امنیت وب سرور یا « داده‌گاه » باشد .

Adobe Dream Waver چیست؟

نرم افزار قدرتمند Adobe Dreamwaver cs5.5  ، یکی از نرم افزارهای محبوب برای طراحی وب سایت می باشد . نرم افزار Adobe Dreamwaver که نام قبلی آن تحت مالکیت کمپانی Macromedia یعنی Macromedia Dreamwaver بوده است ، یکی از نرم افزارهای محبوب طراحی وب سایت می باشد که در ابتدا توسط کمپانی Macromedia تولید و منتشر گردید اما بعدها درسال ۲۰۰۵ که کمپانی Adobe اقدام به خرید Macromedia نمود ، ادامه روند تولید این نرم افزار  را بر عهده گرفت . Dreamwaver برای سیستم عامل های Windows و Mac منتشرشده است و این امر باعث شده تا کاربران هر دو سیستم عامل بزرگ و محبوب دنیا بتوانند از آن استفاده نمایند . آخرین نسخه های این نرم افزار اززبان های اسکریپت نویسی Client side مانند Css و JavaScript  و همچنین از بسیاری از زبان ها و  Framework های Server side مانند  Asp.Net ، Php ،  Cold fusionو Scriptlet پشتیبانی می نماید نسخه Adobe Dreamwaver cs5.5  علاوه بر زبان انگلیسی از زبان های مختلف دیگری نیز پشتیبانی می نماید . یکی از نسخه های این نرم افزار به نام نسخه Middle East و یا نسخه خاورمیانه ، مخصوص استفاده از زبان های عربی و یا فارسی می باشد که این امر باعث رضایت کاربران این مناطق گشته است .

تنظیمات جدید و آسان وب سایت

نسخه Adobe Dreamwaver cs5.5 ، پروسه ساخت وب سایت را در جریان بسیار آسانی قرارداده است . زمانی که آغاز به ساخت یک سایت جدید می کنید و یا شروع به کار بر روی یک وب سایت موجود می نمایید ،  اعمال تنظیمات اولیه وب سایت از طریق پنجره ای مانند تصویر زیر از اهمیت زیادی برخوردار است . پنجره ساخت وب سایت جدید ( site>new site ) نیازمند وارد نمودن دو فیلد می باشد : فیلد اول به عنوان نام وب سایت شما در نظر گرفته می شود و فیلد دوم مشخص کننده آدرس فیزیکی پوشه ای است که محتویات سایت شما در آن قرار خواهد گرفت .

100,000 ریال – خرید

جهت دریافت و خرید متن کامل مقاله و تحقیق و پایان نامه مربوطه بر روی گزینه خرید انتهای هر تحقیق و پروژه کلیک نمائید و پس از وارد نمودن مشخصات خود به درگاه بانک متصل شده که از طریق کلیه کارت های عضو شتاب قادر به پرداخت می باشید و بلافاصله بعد از پرداخت آنلاین به صورت خودکار  لینک دنلود مقاله و پایان نامه مربوطه فعال گردیده که قادر به دنلود فایل کامل آن می باشد .

مطالب پیشنهادی: برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

جستجو پیشرفته

پیوندها

دسته‌ها

آخرین بروز رسانی

    جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط digitaliran.ir صورت گرفته است
تمامی حقوق برایbankmaghaleh.irمحفوظ می باشد.