مقاله انگلیسی تجارت الکترونیک با ترجمه فارسی

تحقیق و پروژه و پایان نامه و مقاله دانشجویی

عنوان :

مقاله انگلیسی تجارت الکترونیک با ترجمه فارسی

تعداد صفحات : ۲۵

نوع فایل : ورد و قابل ویرایش

چکیده

در این مقاله نگاهی به تجارت الکترونیک ، منافع اقتصادی و محدودیت های داخلی می اندازد. اینترنت اثر بسیار مهمی روی زندگی و کسب و کار داشته و خواهد داشت .

تجارت الکترونیک که تا چندی قبل به تعداد معینی از شرکت ها محدود می گردید در حال ورود به عصر جدیدی است که در آن تعداد زیادی از اشخاص مصرف کننده در شبکه اینترنت وجود دارند .

فروشگاه های مجازی بخش عمده ای از سایتهای تجاری را به خود تخصیص می دهند و در این میان سهم قابل توجهی از تراکنش های مالی در اینترنت به فروشگاههای اینترنتی اختصاص دارد .

واژه های کلیدی: اینترنت، تجارت الکترونیک ، منافع ، ایران،

فهرست مطالب

نگاهی به تجارت الکترونیک ، منافع اقتصادی و محدودیت های داخلی    ۱
تجارت سیستم های سنتی و الکترونیکی    ۲
تجارت الکترونیک ، منابع ، مزایا و نگرانی ها    ۵
تجارت الکترونیک ، موانع گسترش در ایران و راهکارها :    ۷
خرید و فروش اینترنتی در ایران    ۹
ارائه راه حل    ۱۰

نگاهی به تجارت الکترونیک ، منافع اقتصادی و محدودیت های داخلی

سرآغاز

با اختراع رایانه و فراگیر شدن استفاده از آن بخصوص از سال ۱۹۸۰ میلادی که کامپیوترهای خانگی جایگاه مناسبی در سطح تمامی فعالیت های علمی ، اقتصادی و تجاری پیدا کردند و نیز گسترش روز افزون شبکه اینترنت در جهان ، بشر امروزی ، غوطه ور در دریایی از اطلاعات شده است .

از آنجا که دسترسی به اطلاعات و آمار می تواند مبنای بسیار دقیقی در تصمیم گیری صحیح و اصولی به شمار آید می توان به ضرورت همگانی با دنیای معاصر در استفاده از تجربیات جهانی و استفاده همه جانبه از فناوری اطلاعات پی برد .

در عرصه تجارت نیز نیاز به تغییر از تجارت سنتی به تجارت الکترونیک این روزها بیش از گذشته احساس می شود ، به گونه ای که عصر مسافت و جابجایی به منظور کسب اطلاع از تقاضا و کالای قابل عرضه و یا خرید سپری شده است و به مرور اما با شتابی تصادی ارتباط بر پایه تجارت الکترونیک حداقل در ظاهر برای دست اندرکاران اقتصاد که دستی بر تجارت دارند واژه ای ناآشنا و غریبه نیست . هرچند که ممکن است از روشهای علمی و راهکارهای اجرایی آن آگاهی چندانی نداشته باشند .

 تجارت سیستم های سنتی و الکترونیکی

خرید اقلام مایحتاج روزانه در همه صنوف بخش مهمی از وقت خریدار را به خود اختصاص می دهد . خرید روزانه زنان خانه دار ، تدارک کالا و قطعات و مواد اولیه برای یک شرکت و یا کارخانه در بازار ایران مراحل مشخص و معینی را طی می کند که از سرکشی به حداقل چند مغازه و فروشنده جهت مشاهده کیفیت کالا و بررسی قیمت آن شروع می شود و در نهایت به انتخاب بهترین حالت و خرید می انجامد در روش سنتی جاری جهت انجام خرید کالای مورد نیاز با مسائل عدیده ای روبرو خواهیم بود . شلوغی فروشگاه ، ترافیک خیابان ها ، خطرات احتمالی به دلیل بعد فاصله از منزل یا محل کار تا فروشگاه ضرورت دیدن مدلهای مختلف و در نتیجه اجبار و سرکشی به چند فروشگاه به منظور اطمینان از قیمت و کیفیت ، بی حوصله گی فروشندگان در ارائه توضیحات جملگی از مواردی است که شهروندان ایرانی جهت خرید کالا به طور روزمره با آن دست به گریبانند .

از سوی دیگر اکثریت قریب به اتفاق فروشندگان خود  ، تولید کننده کالای عرضه شده نیستند . بلکه صرفا به عنوان واسطه عمل می کنند . بدیهی است با توجه به غالب بودن تجارت سنتی در اقتصاد ایران و سوددهی آن در مقایسه با بخش تولید می توان اذعان داشت در برخی از موارد تا حدود ۴۰ درصد بهای کالاها صرفا سود تخصیص یافته به واسطه است که از سوی مشتری پرداخت می شود .

همچنین هر فروشنده به منظور جلب توجه مشتری و نمایش محصولات قابل فروش نیاز به مغازه یا نمایشگاهی دارد که معمولا آن را به صرف مبلغ گزافی مانند هزینه سرقفلی ، دکوراسیون ، اجاره و سایر هزینه ها آماده می کنند و هزینه مربوطه را بر قیمت کالای قابل فروش سرشکن می کنند .

بدین تریب هزینه زیباسازی و دکوراسیون فروشگاه نیز از جیب مشتری پرداخت می شود و به عبارت دیگر بر قیمت تمام شده افزوده می شود .

A look at e-commerce, local economic benefits and limitations

Prelude

With the invention of computers and the widespread use of home computers, especially from 1980, which is a good place at all levels of scientific activity, and expand economic and trade were all growing Internet world of today’s a sea of immersed in the has.

Since access to information and statistics can be very accurate based on

Correct and principled decision-making can be considered a public necessity in the modern world of global experience and comprehensive use of information technology realized.

crashes associated with the acceleration based on electronic commerce for at least the appearance of

The economics involved are trading manually on an unfamiliar word, and not strangers. Although that may not have much knowledge of scientific methods and strategies for its implementation.

Traditional and electronic commerce systems

Purchase items of daily needs in all major classes of time allocated to the buyer. Daily shopping housewives, procurement of goods and raw materials for a company or factory in Iran during certain phases of the rogue of at least a few shops and dealers that the price of quality goods and it begins and finally to select and buy the best leads in the traditional method for purchasing necessary goods will be faced with serious problems. Crowded stores, street traffic, hazards due to the distance from home or work necessary to store and view the various models and rogue having several stores in order to ensure price and quality, such vendors are bored in the overall description of Some Iranian citizens to buy goods that it routinelyGrappling.

The majority of its vendors, manufacturers of goods are not supplied. But merely to act as intermediaries.

they prorate.

Beautification and decoration store in the ordinal cost-of-pocket payments are the customer and the cost is added to other words.

At least in the areas of technology that aims to create a comforting and many people come to the square foot of facilities that are now in human hands. Not long at all, at once unthinkable for our parents as well, although not part of the growing trend of people such as comfort, it has brought a kind of anxiety (perhaps because these phenomena occur be the mismatch of material and spiritual phenomena, some of the citizens with the technology and sometimes it’s tough to know which of the various forms).

But the important point movement and progressive development, and technology is irreversible and growing industry that shows all the scenes of his life.

Due to this, if only in the product information after the sale is very small. Consider, we find that it alone is responsible for a significant role in the global economy has devoted his energy to run a lot of citizens Rajht.

The process of buying and selling goods remained unchanged since antiquity and nature of change and not merely the simple exchange of goods in exchange for other goods in exchange for money to exchange goods has Tghyyrfrm. Buyer and seller in a certain place and in relation to certain categories of agreements reached and the case was terminated.

50,000 ریال – خرید

جهت دریافت و خرید متن کامل مقاله و تحقیق و پایان نامه مربوطه بر روی گزینه خرید انتهای هر تحقیق و پروژه کلیک نمائید و پس از وارد نمودن مشخصات خود به درگاه بانک متصل شده که از طریق کلیه کارت های عضو شتاب قادر به پرداخت می باشید و بلافاصله بعد از پرداخت آنلاین به صورت خودکار  لینک دنلود مقاله و پایان نامه مربوطه فعال گردیده که قادر به دنلود فایل کامل آن می باشد .

مطالب پیشنهادی:
  • مقاله حقوق تجارت
  • مقاله انگلیسی تجارت آزاد با ترجمه فارسی
  • مقاله تجارت الکترونیک IT
  • مقاله تجارت الکترونیک
  • مقاله روابط عمومی الکترونیک، چشم‌اندازها و فرصت‌ها
  • برچسب ها : , , , , , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو پیشرفته

    پیوندها

    دسته‌ها

    آخرین بروز رسانی

      دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
    اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
    wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط digitaliran.ir صورت گرفته است
    تمامی حقوق برایbankmaghaleh.irمحفوظ می باشد.